BUDMA-2017: виставковий рай по-польськи (м. Познань)
Не так давно відбулася БУДМА-2017, одна із найбільших будівельних виставок Східної Європи. Місце проведення незмінне, це місто Познань, де збудовано комплекс сучасних технологічно оснащених споруд. Організатори цьогорічної виставки особливу увагу приділили таким темам як: інноваційність, поширення досвіду і знань, розвиток та налагодження бізнесових контактів.
Нас, звісно ж, особливо цікавили покрівлі, покрівельні матеріали, дахові аксесуари. На сьогоднішній день у період посилених вимог щодо якості покрівлі, підвищення енергозбереження, зменшення витрат пов’язаних із ремонтом та обслуговуванням даху, перед виробниками стоїть нелегке завдання — підвищити якість і знизити ціну. Звісно, з таким завданням небагатьом під силу упоратись.
Особливо приємно, що у числі лідерів на покрівельному ринку виступає наш надійний партнер, компанія KRONOPLAST – виробник дахових аксесуарів для організації правильної та надійної вентиляції як покрівлі, так і внутрішніх приміщень будинку. Інноваційність інженерів KRONOPLAST полягає у застосуванні алюмінію для виробництва покрівельних вентиляційних виходів для дахів, покритих керамічною черепицею.
Стенд компанії Kronoplast
Алюміній, із усіма притаманними йому технічними властивостями щодо стійкості до впливу навколишнього середовища і порівняно невисокій ціні, низькій вазі, на сьогоднішній день незамінний матеріал у авто і авіабудуванні, має теж широке застосування також у будівництві.
Фахівці ж компанії КРОНОПЛАСТ, виробника вентиляційних аксесуарів, проаналізувавши усі характерні якості алюмінію, зуміли розробити унікальні продукти — вентиляційні насадки та прохідну черепицю із алюмінію, і представили на своєму стенді на виставці ці промислові зразки.
Звісно, такі інноваційні продукти не могли бути непомічені покрівельниками. Довершена робота, зовнішній вигляд у кольорі кераміки чи то глазурованої чи ангобованої, безліч найпоширеніших форм таких виробників керамічної черепиці як: БРААС, МОНЬЕР, КРЕАТОН, РОБЕН, КОРАМІК, ЕРЛУС, покращені вентиляційні властивості і надзвичайна міцність роблять вентиляційні алюмінієві насадки незамінними елементами на усіх керамічних дахах.
Сподіваємось, що за декілька тижнів українські покрівельники зможуть також належним чином оцінити якість алюмінієвих виходів на міжнародній виставці ІНТЕР БІЛД ЕКСПО у Києві на виставковому стенді компанії БМ РУБІН…
Неодмінним учасником усіх покрівельних виставок виступають виробники вічного матеріалу — титан цинку. На БУДМА-2017, зокрема, було представлено цинк-титан іспанського виробника L ZYNK. Також брав участь польський виробник — компанія SILESIJA SA.
Компанія L ZYNK була представлена новинкою із їхнього широкого асортименту — це титанцинк із нанесеною позолотою. На сьогоднішній день компанія L ZYNK виробляє найширшу гаму кольорів патинованого титан цинку, суттєво розширивши географію та сферу застосування титан цинку як для монтажу фальцевої покрівлі так і виконання фасаду будинків та використання при оздобленні інтерєрів. Проглянувши широку кольорову гамму цинк титану, мимоволі приходить на згадку загадкова споруда сумнозвісного театру на Подолі і усвідомлення того, що багатьох складних моментів можна було б уникнути, використавши цинк титан компанії L ZYNK. Титанцинк компанії SILESIJA SA у недалекому майбутному неодмінно стане лідером продажу серед матеріалів для фальцевих покрівель. Професійний колектив фахівців, у поєднанні із високою якістю виробів, демократичний підхід до ціноутворення — це, безперечно, характеристики лідера.
Звичайно, приємно, що і серед українських інвесторів фальцева покрівля набуває все більшої популярності, а продажі титанцинку компанією БМ РУБІН постійно ростуть. Адже росте усвідомлення того, що економія повинна бути правильною і жодним чином не відображатись на якості такого елементу будинку, як покрівлі.
Порадувала також відвідувачів виставки компанія FCB. Творча манера виконання дахових керамічних прикрас неодмінно не залишить байдужими поціновувачів натуральної кераміки. Серед усіх покрівельник матеріалів керамічна черепиця представлена найбільшою кількістю форм та кольорів, підкреслюючи статус та характер господаря. А дах із керамічною оздобою на гребінь даху “Півень”чи “Сова” чи “Кіт”, прикрасою на торець гребня “Лев”, тощо від компанії FCB це неповторність, символізм та естетична довершеність і шарм. Також компанія FCB спеціалізується на виробництві функціональної керамічної черепиці типу солярна черепиця, прохідна кермічна черепиця, антенна черепиця, що служать для прокладання кабелів, покращення вентиляції чи монтажу антен на покрівлі із кераміки.
На мою думку, виставка БУДМА 2017 — це вдалий та успішний проект. Широка представленість продуктів із асортименту, що його імпортує та займається дистрибуцією по всій території України компанія БМ РУБІН, є зайвим підтвердженням нашого професіоналізму, погляду у майбутнє та відчуття ринку.
P.S. Особлива подяка пану Бартоломею із компанії КРОНОПЛАСТ та пану Мірославу із компанії АБВЕРГ за запрошення та організацію поїзди на БУДМУ 2017 для нас та наших партнерів.